بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط

تخم شربتی 1 کیلوگرمی مرجانه syrup seeds 1kg

از 0 رای
بسته بندی و ارسال توسط: آوان مال
  • بسته بندی:مشمع پلاستیکی
  • شماره پروانه بهداشت:251143/ب
  • ارگانیک:بله
شما هم محصول خود را بفروشید.
وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم /مناسب برای : مصارف خانگی و شرکتی / نوع بسته بندی :پلاستیکی / کشور سازنده ایران
ناموجود

معرفی تخم شربتی 1 کیلوگرمی مرجانه

درباره برند مرجانه

 

برند مرجانه در سال 1371 فعالیت خود را شروع کرد و تا سال 1382 ه روش سنتی فعالیت می‌کرد، بعد از سال 1382 دستگاه‌های اتوماتیک را به تجهیزات خود اضافه کرد.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:

تخم‌ شربتی

 

تخم شربتی، یکی از انواع شربت و نوشیدنی‌های خنک است که در فصل تابستان بسیار پرطرفدار است. تخم‌شربتی دانه‌های بسیار ریزی هستند که در هنگام ترکیب با آب، لعاب‌دار شده و بافت نرمی پیدا می‌کند.

 

خواص

 

تخم‌شربتی سرشار از منیزیم، مس، منگنز، گروه ویتامین ب، زینک و فیبرهای محلول در آب است. این دانه‌های کوچک سرشار از خاصیت هستند و مصرف آن به شدت توصیه می‌شود. تخم شربتی سرشار از کلسیم است طوری‌که 5 تا 6 برابر شیر کلسیم دارد و به کسانی که منع مصرف لبنیات دارند استفاده از تخم شربتی برایشان بسیار مفید است. همچنین پتاسیم موجود در آن با پتاسیم موز برابری می‌کند. تخم شربتی سرشار از اسید چرب امگا6 و امگا3 است و از نظر بافت و دارا بودن اسید چرب به تخم کتان شباهت بسیاری دارد. اگر مشکلات قلبی و عروقی دارید، تخم شربتی از شما در برابر این بیماری محافظت می‌کند. تخم شربتی، در هنگام ترکیب با آب، بافتی لعاب‌دار پیدا می‌کند و آب زیادی درون خود ذخیره می‌کند، به همین دلیل برای کسانی که دچار کم‌آبی در بدن خود هستند، یا مصرف آن در ماه رمضان برای روزه‌داران بسیار مناسب است چون تا حد زیادی آب را در خود ذخیره می‌کند.

 

نظر پزشکان

 

متخصصین تغذیه، تخم شربتی را برای درمان بسیاری از مشکلات تنفسی توصیه می‌کنند. ترکیب تخم‌شربتی با زنجبیل و عسل، برای بسیاری از بیماری‌های تنفسی، آسم، آنفولانزا و سرماخوردگی مؤثر است.

تاریخچه

 

تخم‌شربتی همان دانه‌های سیاه رنگ ریزی هستند که که بیشتر در مناطق آمریکا جنوبی و آمریکا مرکزی پرورش داده می‌شود. در گذشته مردمان آمریکا از دانه‌های تخم شربتی، همراه با ذرت در طبخ غذا استفاده می‌کردند. مردم مکزیک نیز از این دانه بسیار استفاده می کنند. ایرانیان، از تخم‌شربتی به عنوان شربت و برای رفع عطش استفاده می‌کنند.

 

شما می‌توانید تخم شربتی 1 کیلوگرمی مرجانه را از فروشگاه اینترنتی مواد غذایی آوان مال تهیه کنید.

0/5 (0 نظر)

مشخصات تخم شربتی 1 کیلوگرمی مرجانه

  • وزن 1000 گرم
    • مشخصات کلی

      در محیط خشک و خنک نگه‌داری شود

    مشخصات کلی
  • وزن 1 کیلوگرم
  • تعداد 1 عدد
  • نوع بسته بندی مشمع پلاستیکی
  • تراریخته نمی‌باشد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخم شربتی 1 کیلوگرمی مرجانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…