بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط

شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند در کارتن 4 عددی bitter special 60 chocolate 1kg

از 0 رای
بسته بندی و ارسال توسط: آوان مال
  • نوع بسته بندی:سلفونی
شما هم محصول خود را بفروشید.
وزن بسته‌بندی: 4000گرم/ مناسب برای: مصارف خانگی و شرکتی / کشور سازنده: ایران / تعداد:4 بسته
ناموجود

معرفی شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند در کارتن 4 عددی

فرمند

 

برند معتبر و مطرح فرمند در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع به تولید انواع فرآورده‌های شکلاتی مشغول است و با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید از سال‌های گذشته تا به امروز مهمان خانه‌های ایرانی بوده است.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • محبوبیت کالا:

شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند ، اقتصاده و خوش طعم

زمانی که مصرف یک ماده خوراکی در خانه شما زیاد می‌شود برای اینکه از لحاظ اقتصادی به نفع شما باشد و در خرید زیاد آن ضرر نکنید، بهترین راه خرید عمده و به تعداد بالاست. تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا بین محصولات خود این مورد را در نظر بگیرند و برای هر درخواستی پاسخی داشته باشند.

سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها معمولا به صورت عمده خرید می‌کنند تا نیاز مشتریان را برطرف کنند اما برخی از افراد هم هستند که از یک خوراکی برای مصرف روزانه، هفتگی یا ماهانه خود به تعداد بالا نیاز دارند. فرمند راه چاره‌ای برای این دست از متقاضیانشان در نظر گرفته و محصولاتش را به گونه‌ای بسته‌بندی و طراحی کرده تا تعداد شکلات بیشتری درون یک بسته‌بندی جای بگیرد.

bitter-special-60-chocolate-1kg

فرمند برای این منظور از بسته‌بندی سلفونی و پاکتی استفاده می‌کند؛ این بسته‌بندی‌ها فضای بیشتری برای نگه‌داری تعداد زیادی شکلات دارند و از این جهت مقرون به صرفه هستند و مناسب برای افرادی که مصرفشان از دیگر افراد بیشتر است.

یکی از این محصولات شکلات اسپشیال 60 درصد فرمند است که در بسته‌بندی سلفونی تهیه و تولید شده و روانه بازار می‌شود. طرفداران همیشگی طعم تلخ می‌توانند با خرید بسته سلفونی شکلات اسپشیال 60 درصد فرمند نیاز روزانه خود به شکلات‌های تلخ را برآورده کنند؛ همچنین این محصول برای پذیرایی از مهمان نیز بسیار مناسب است.

ارزش غذایی شکلات تلخ شامل مواد معدنی مهمی است که وجود تمام آن‌ها برای بدن کاملا ضروری است؛ هر شکلات با طعم تلخ حاوی مقادیر مختلفی از آهن، منگنز، فیبر، کربوهیدرات، پروتئین، کلسیم، سلنیوم، روی، پتاسیم، فسفر، منیزیم، ویتامین K و مس است، همچنین حدود 168 کالری شما از شکلات دریافت می‌کنید.

 

شما می‌توانید شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند در کارتن 4 عددی را از فروشگاه اینترنتی مواد غذایی آوان مال تهیه کنید.

0/5 (0 نظر)

مشخصات شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند در کارتن 4 عددی

  • وزن 4100 گرم
    مشخصات کلی
  • وزن 4 کیلوگرم
  • تعداد 4 عدد
  • نوع بسته بندی کارتن مقوایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شکلات اسپشیال تلخ 60 درصد 1000 گرمی فرمند در کارتن 4 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…