بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط

بادام هندی در بسته 250 گرمی almonds-250gr

از 0 رای
بسته بندی و ارسال توسط: آوان مال
  • نوع مصرف:خانگی و عمده
  • نوع ساخت :طبیعی
شما هم محصول خود را بفروشید.
نوع مصرف :خانگی و عمده / نوع بسته‌بندی: مشمع پلاستیکی/ کشور سازنده: ایران/ وزن :250گرم/
ناموجود

معرفی بادام هندی در بسته 250 گرمی

بادام هندی سرشار از ویتامین سی، منیزیم، آهن، مس، آنتی‌اکسیدان، پتاسیم، فیبر، اسیدهای چرب ضروری و… است. هم چنین شما با مصرف بادام هندی مقادیر زیادی از انواع ویتامین ب، ویتامین ای و ویتامین کا دریافت می‌کنید.

 

 

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • محبوبیت کالا:

بادام هندی

 

کاشو نام دیگر بادام هندی است. کاشو از درختی به ارتفاع چهارده متر به دست می‌آید. اصالت بادام هندی به شرق برزیل برمی‌گردد. بادام هندی در گروه آجیل قرار دارد و جزء مواد خوراکی گران‌قیمت محسوب می‌شود.

بادام هندی سرشار از ویتامین سی، منیزیم، آهن، مس، آنتی‌اکسیدان، پتاسیم، فیبر، اسیدهای چرب ضروری و… است. هم چنین شما با مصرف بادام هندی مقادیر زیادی از انواع ویتامین ب، ویتامین ای و ویتامین کا دریافت می‌کنید. اسید اولیک و استان از دیگر مواد معدنی مهم موجود در بادام هندی هستند.

مس و آهن موجود در بادام هندی در جوانسازی پوست نقش داشته و از بروز سرطان پوست جلوگیری می‌کند. هم چنین مس به تقویت و افزایش رشد مو نیز کمک می‌کند.

بانوان در دوران بارداری به ویتامین سی، آهن و منیزیم احتیاج دارند که تمام این موارد در بادام هندی وجود دارد. هم چنین مصرف بادام هندی به کنترل فشار خون در بانوان باردار کمک می‌کند.

 

بادام هندی در بسته 250 گرمی

 

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بادام هندی به هضم غذا کمک کرده و عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد. هم چنین در کاهش التهابات معده نیز نقش دارد. افرادی که به دیابت نوع دوم مبتلا هستند می‌توانند بادام هندی مصرف کنند. در بادام هندی مقدار بسیار کمی قند وجود دارد و به جلوگیری از افزایش قند خون نیز کمک می‌کند.

چربی‌های غیراشباع، منیزیم و پتاسیم موجود در بادام هندی در درمان کلسترول بالا و چربی خون مؤثر واقع می‌شود. هم چنین فیبر نیز به درمان یبوست کمک می‌کند.

از دیگر خواص بادام هندی باید به پاکسازی کبد، کاهش خطر ابتلا به سنگ صفرا، کنترل فشار خون بالا، تقویت قلب، جلوگیری از سکته قلبی، درمان کم خونی، جلوگیری از سرطان و… اشاره کنیم.

اگر قصد چاق کردن صورت خود را دارید، مصرف بادام هندی به شما توصیه می‌شود. بادام هندی کالری بالایی داشته و افراد لاغر برای چاقی صورت می‌توانند آن را مصرف کنند.

 

0/5 (0 نظر)

مشخصات بادام هندی در بسته 250 گرمی

  • وزن 250 گرم
    مشخصات کلی
  • وزن 250 گرم
  • نوع بسته بندی مشمع پلاستیکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بادام هندی در بسته 250 گرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…