بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط

کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 35 عددی chicken-bologna-with-gouda-gheese-ready-sandwich

از 0 رای
بسته بندی و ارسال توسط: آوان مال
  • شماره ثبت:۵۰۵۷۶
  • بسته بندی:پلاستیکی با روکش مقوایی
شما هم محصول خود را بفروشید.
مناسب برای: مصارف خانگی و شرکتی / نوع بسته‌بندی: کارتن مقوایی / تعداد: 35 عدد
ناموجود

معرفی کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 35 عددی

 درباره برند

 

محصولات نامی نو شامل انواع غذای آماده مانند خوراک‌های سرد آماده مصرف (انواع سالادهای الویه، ماکارونی و مرغ)، ساندویچ‌ها در انواع، اندازه‌ها و طعم‌های مختلف (مک،کلاب و باگت)‌، خوراک‌های گرم آماده‌ مصرف (خوراک سوسیس و سیب زمینی، خوراک سوسیس و قارچ، کشک و بادمجان) و سس‌ها را شامل می‌شود.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • محبوبیت کالا:
  • محبوبیت برند:

کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو

 

انواع ساندویچ در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارند. در هر شرایط و موقعیتی یک ساندویچ تازه خستگی را از تن دور کرده و انرژی شخص را به او بازمی‌گرداند. برند نامی نو یکی از تولیدکنندگان برتر انواع ساندویچ و کلاب در ایران است که محصولات آن از مواد اولیه تازه و مرغوب تهیه می‌شود.

کلاب و ساندویچ‌های نامی نو انتخاب مناسبی برای میان وعده است. هم چنین شما می‌توانید از این ساندویچ‌ها به عنوان وعده غذایی اصلی نیز استفاده کنید. نامی نو کار شما را در تهیه غذاها و ساندویچ‌های آماده برای جشن‌ها و مهمانی‌ها آسان‌تر کرده است.

دیگر نیاز نیست تمام وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید و از مهمانی چیزی متوجه نشوید. با تهیه انواع کلاب و ساندویچ‌های خوش‌طعم نامی نو به بهترین شکل از مهمانان و دوستان خود پذیرایی کنید.

 

کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 24 عددی

 

یکی از محصولات پرطرفدار نامی نو کلاب کالباس مرغ و پنیر گوداست که در کارتن‌های 24 عددی تهیه و توزیع می‌شود. شکل ظاهری این کلاب این طور به نظر می‌رسد که قابلیت رفع گرسنگی را ندارد اما شما سخت در اشتباه هستید. دو عدد از این کلاب که در بسته‌بندی مناسب جای گرفته، گرسنگی شما را برطرف کرده و انرژی از دست رفته را بازمی‌گرداند.

کلاب کالباس مرغ نامی نو از کالباس مرغ 70 درصد، نان تست سبوس‌دار، پنیر ورقه‌ای گودا تشکیل شده است. هم چنین درون بسته‌بندی یک سس تک‌نفره نیز قرار دارد. مدت ماندگاری این محصول 6 روز است و تا یک روز بعد از باز شدن می‌توانید آن را میل کنید.

 

شما می‌توانید کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 35 عددی را از فروشگاه اینترنتی مواد غذایی آوان مال تهیه کنید.

0/5 (0 نظر)

مشخصات کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 35 عددی

  • وزن 2700 گرم
    مشخصات کلی
  • تعداد 35 عدد
  • نوع بسته بندی کارتن مقوایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلاب کالباس مرغ و پنیر گودا نامی نو در کارتن 35 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…