بازخورد درباره این کالا
محصولات مرتبط

خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی sausage-and-potato-feed-200gr

از 0 رای
بسته بندی و ارسال توسط: آوان مال
  • شماره ثبت:۵۰۵۷۶
  • وزن هر بسته:200 گرم
  • بسته بندی:پلاستیکی با روکش مقوایی
شما هم محصول خود را بفروشید.
وزن بسته‌بندی: 6 کیلوگرم / مناسب برای: مصارف خانگی و شرکتی / نوع بسته‌بندی: کارتن مقوایی / تعداد: 30 بسته 200 گرمی
ناموجود

معرفی خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی

 درباره برند

 

محصولات نامی نو شامل انواع غذای آماده مانند خوراک‌های سرد آماده مصرف (انواع سالادهای الویه، ماکارونی و مرغ)، ساندویچ‌ها در انواع، اندازه‌ها و طعم‌های مختلف (مک،کلاب و باگت)‌، خوراک‌های گرم آماده‌ مصرف (خوراک سوسیس و سیب زمینی، خوراک سوسیس و قارچ، کشک و بادمجان) و سس‌ها را شامل می‌شود.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت:
  • محبوبیت کالا:
  • محبوبیت برند:

خوراک سوسیس و سیب زمینی

 

افرادی که با کمبود وقت در طول روز مواجه هستند معمولاً غذاهایی که سریع آماده می‌شوند را به غذاهای دیگر ترجیح می‌دهند. خوراکها مانند خوراک سوسیس و سیب زمینی و سالاد های متنوع از مواد غذایی هستند که به زمان کمتری برای تهیه و طبخ احتیاج دارند.

در این میان تولیدکنندگانی هستند که کار را از این مرحله نیز آسان‌تر کرده‌اند. برندهای معتبری مانند نامی نو با تهیه مواد غذایی آماده زمان بیشتری از روز را برای شما در نظر گرفته‌اند. شما با خرید محصولات غذایی نامی نو دیگر احتیاجی به ماندن در آشپزخانه نخواهید داشت و در شرایطی که مجبور به تهیه غذای آماده هستید، نامی نو همیشه بهترین انتخاب است.

یکی از محصولات جذاب نامی نو خوراک سوسیس و سیب‌زمینی است که در بسته‌بندی 200 گرمی تولید می‌شود. خوراک سوسیس و سیب‌زمینی به سس خوش‌طعم گوجه‌فرنگی آغشته شده و محصولی متفاوت را تقدیم شما کرده است.

 

خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی

 

در این محصول از بهترین نوع سوسیس 40درصد استفاده شده که همگی آن‌ها سرخ شده هستند. در کنار سوسیس از مواد دیگری مانند قارچ، فلفل دلمه‌ای، روغن سرخ ‌کردنی، فلفل، دارچین، پیاز سرخ شده، نمک تصفیه شده و آب استفاده شده است.

در واقع خوراک سوسیس و سیب ‌زمینی نامی نو طعم خاصی از سوسیس بندری است و قطعاً شما طعم بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد. این محصول به صورت عمده در کارتن‌های 30 عددی به سراسر کشور ارسال می‌شود. مدت زمان ماندگاری آن نیز 12 روز بوده و یک روز بعد از باز کردن درب پلاستیکی نیز قابل مصرف است.

 

شما می‌توانید خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی  را از فروشگاه اینترنتی مواد غذایی آوان مال تهیه کنید.

0/5 (0 نظر)

مشخصات خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی

  • وزن 6000000 گرم
    مشخصات کلی
  • وزن 6 کیلوگرم
  • تعداد 30 بسته
  • نوع بسته بندی کارتن مقوایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خوراک سوسیس و سیب زمینی 200 گرمی نامی نو در کارتن 30 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…